Saturday, July 18, 2009

mEncARi kepAStiAN....

Haruskah…aku terus merayu pd mu???
Haruskah…aku taburi jnji beribu???
Utk menembusi tembok hati sanubarimu
Ataupun… aku hnya penanti
Mengpa dikau meragui keikhlasan stlh kuberi pengorbanan & kesetiaan???
Aku jd perindu pd istana madu
Kini menjd sangkar hempedu
Mungkin ku pentafsir yg ggl mencari pengertian cinta akhirnya melara...
Kau insan misteri penuh rahsia cinta kulemas dlm arena meredah nestapa
Sukarnya menguasai bahasa cinta kita berilah kepastian sebuah cinta
Bisakah silap kata menjadi penanda??
Dapatkah kecewa ku menjadi harapan??
Marilah berganding mengharungi badai asmara dunia dikecapi penuh bahgia

beri lah daku jwpn n kpstian yg nyata....
utk ku mneruskn idup dgn mu....

2 comments:

  1. 0its!!
    jwang abis kwn aku s0wg nie..
    hehe...

    ReplyDelete
  2. bkn slalu aku nk jd jwg...
    hehe..
    ada lg sowg la kwn kita pn jwg gak...
    jangkit dr aku la 2...

    ReplyDelete