Wednesday, July 15, 2009

kesepian

ku jln sndiri tiada tmpt utk menanti tiada mu aku mnyepi bygnmu aku mncri....
ku sangkakn ujn tp taufan dtg melanda..ku mencri tnpa pegngn & t'sungkur d ketepian...
tlg lah fhmi daku...aku manusia yg lemh kdg kala melayng d t'rbngkn angin..bkn niat nk hncurkn hubungn yg d bina tp mncri erti sbuah keikhlasan n kesetiaan..mnusia x dpt lari dri melakukan kesilapn..andai aku t'silap tlg lah p'btulkn ngn bijaksana n bkn ngn ugutan yg x mmpu di hlg..
Derita oh derita engkau dimana-mana.. walaupun jauh aku lari mahupun berdiam diri.. x mungkinnya mimpi jadi realiti..tapi pasti di suatu hari nanti sinar suria kan menjelma

2 comments:

  1. jgn lor cedey2 cygggggggg ~

    ReplyDelete
  2. jgn pnggey dia cyg..
    nnt da 0wg jelezzzz...
    hahah...

    ReplyDelete